2016. november 29., kedd

Kilépőkártya

  1. GONDOLAT/ÉRZÉS: Bár soha nem tanultam franciát, még is nagyon jól éreztem magam a mikrotanítás alatt. Az óra után is többször eszembe jutott 1-1 szó, kifejezés, amivel büszkén dicsekedtem a barátomnak, aki viszont egykor ezt a nyelvet tanulta. 
  2. KÉRDÉS: A socrative igen kedvelt, és sokak által ismert/népszerű oldal. Éppen ezért, felmerült bennem a kérdés, hogy: Miért nem gondoltak még arra, hogy a válaszok helyességénél kiküszöböljék a kizárólag pontos egyezés problémáját?
  3. SZEMÉLYES MEGJEGYZÉS/ÉSZREVÉTEL:  A socrative-ot már jó ideje ismertem, de sosem alkalmaztam. A lányok által hozott példák, feladatok azonban meghozták a kedvem ahhoz, hogy a későbbiekben én is alkalmazzam, akár tanulás, akár visszajelzések gyűjtése céljából.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése