2016. október 9., vasárnap

Google Tour Builder


Az eheti házi feladat egy Google Tour Builder bejegyzés készítése volt. Én egy Miskolci kiindulópontú 3 napos osztálykirándulás tervét állítottam össze, amely az alábbi linken megtekinthető: ITT




A kitűzött feladat előtt még sosem hallottam/találkoztam a Google Tour Builder-rel. Ettől függetlenül az oldal még is nagyon könnyen kezelhető volt számomra. A terv elkészítése kapcsán felmerülő problémák kizárólag a megkopott angoltudásomból adódtak. Bár kezdetben nagyon tartottam ettől a feladattól (sosem voltam túl jó a térképeken való eligazodásokban, útvonaltervezésekben), végül pozitívan csalódtam. Rá kellett jönnöm, hogy ez egy nagyon egyszerűen kezelhető oldal, ami leendő tanárként majd nagyban megkönnyítheti egy osztálykirándulás részletes megtervezését. A helyszínekhez fűzhető időpontok, képek, és megjegyzések nagyban hozzájárulnak a megfelelő, logikus útvonalterv kialakításához, majd szemléltetéséhez. Emellett a már elkészült terv megoszthatósága, kiváló lehetőséget nyújthat a szülők részletesebb tájékoztatására is.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése